آرشا آرشا ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

آزی و نی نی

سالروز مراسم عقد بابایی و مامانی

1391/4/4 12:53
نویسنده : مامان نی نی
226 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم. خوبی؟پیش خدا جون خوش میگذره که نمیای پیش مامانی و بابایی.

عزیزم 26 خرداد سالروز مراسم عقد ما بود که ما امیدواریم سال دیگه باهم جشن بگیریم. هدیه بابایی به من این بود که سایت شرکت رو راه اندازی کرد عزیزم.

خیلی دوست دارم بیای که زندگیمون رو زیبا کنی.

عزیزم سه شنبه 6ام تیرماه من و خاله سمی ، خاله لیلی ، مامان میتی و مامان مادر میتی میخوایم بریم مشهد. ای کاش تو هم بودی تا با دختر خاله درثمین و پسرخاله عمران و پارسین حسابی شیطنت میکردین. البته شما به حرف مامانی گوش میدی عزیزممممممممممممم و نی نی خوبی هستی.

عزیزم یک کادو خوشگل برات میخرم به نیت اینکه بسلامتی بیای تو بغل مامانی و بابایی.آمینننننننننننن.

زندگی من ببخش برات دیر به دیر مینویسم کمی گرفتار شرکت هستم.

دوست داریم عزیزمممممممممممممم من و باباییییییییییی منتظرتیمممممممممممممممممم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم(مامان آرینا)
8 تیر 91 16:35
سلام خوبی خانمی،سالگرد عقدتون مبارک امیدوارم کنار هم بهترینهای روزگار رو تجربه کنید


سلام دوست مهربانم. ممنونم از تبریکتان.
alireza
24 تیر 91 23:19
روی نیمکت پارک نشسته بود و به لباسهای کهنه فرزندش و تفاوت او با بچه‌های دیگر نگاه میکرد ، ماشین گران قیمتی جلو پارک ایستاد و مرد شیک پوشی از آن پیاده شد و با احترام در ماشین را برای همسرش که پسرکی در آغوش داشت باز کرد . با حسرت به آنها نگاه کرد و از ته دل آه کشید . آنها کودک را روی تاب گذاشتند . خدایا ! چه می‌دید ! پسرک عقب مانده ذهنی بود . با نگاه به جستجوی فرزندش پرداخت ، او را یافت که با شادی از پله‌های سرسره بالا می‌رفت . چشمانش را بست و از ته دل خدا را شکر کرد .

سلام عقدتون چ روز خوبی بوده مبارکه اخه 26خرداد تولدمنم بوده



سلام . ممنونم از داستانتون. منم خدا رو شکر میکنم. ممنونم از تبریکتون. تولد شما هم مبارک
مامان طاها
5 مرداد 91 18:47
ان شا الله صد ساله دیگه با هم و کنار هم باشید و به خوبی و خوشی کنار هم زندگی کنید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آزی و نی نی می باشد