آرشا آرشا ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه سن داره

آزی و نی نی

آرشیدا از تولد تا 7 ماهگی

1394/10/21 12:31
نویسنده : مامان نی نی
460 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزان گلم. آرشا و آرشیدا  خوشگلم.

آرشیدا گلم امروز که دارم برات مینویسم هفت ماه و هشت روز ه ات. عزیزم امیدوارم از دست من ناراحت نشی.  از روزی که از بیماری آرشا همش دلم آشوب و اصلا تمرکز و حوصله نوشتن ندارم.

آرشیدا گلم خدا رو شکر تا روز زایمان مامان رو اذیت نکردی و روز سیزده خردادروز جهارشنبه مصادف بود با  تولد امام زمان (ع) در بیمارستان قایم توسط خانم دکتر دادرس مهربون بدنیا اومدی. کلا دختر ، کم دردسری بودی. بند نافت روز دهم بدنیا اومدنت افتاد.

رفتیم ازمایش تیرویید دادیم ی کوچولوگریه کردی.

آرشا جونم پنج خرداد درست روز تولدت کلاس گفتار داشتی که کلی گریه کردی.  ی کیک کوچولو خریدیم  ولی برای هر دو تا تون بیست و پنج شهریور جشن گرفتیم. خاله ها کلی براتون زحمت کشیدن.

آرشیدا گلم واکسنات رو به موقع زدیم و همیشه عین ی بانو زیبا و متین بودی .

آرشی مامان از پنج ماهگی شروع به قلت زدن کردی و الانم سینه خیز میری و بووه و بابابا میگی.

آرشا جان تمام کلاسهات رو هر روز صبح و بعد از ظهر خاله سمیه میبردت . امیدوارم ی روزی بتونی براش جبران کنی.

آرشیدا جونم سعی میکنم از این به بعد زود وبلاگ شما امیدهای زندگیمو آپدیت کنم.

عزیزم ماهگردات رو میگیرم.

دلم خون. امیدوارم ی روز بیام بنویسم که تمام  روزهای تلخ تموم شده و آرشا داره مثل ی انسان عادی زندگی میکنه و هیچ مشکلی نداره.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آزی و نی نی می باشد