آرشا آرشا ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

آزی و نی نی

حرفهای آزی با نی نی

1391/5/5 18:48
نویسنده : مامان نی نی
217 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم.خوبیییییی زندگی من ؟امیدوارم که هر چه زودتر بیای پیش من و بابایی مهربون.

وایییییییی اگه بدونی چقدر منتظریم که تو بیای توی دل مامانیییییی.

عزیزم امروز 6امین روز ماه رمضونه . بابایی مهربون همه روزه اشو میگیره . هوا خیلی گرمه من نگرانشم که خدا ناکرده مریض نشه.

عزیزم شب میخوایم بریم خونه مامان گلی برای افطار البته من که روزه نیستم.

نفسم از مشهدبرات خرید کردم ولی فرصت نشد عکس بگیرم بذارم توی سایتت.

دعا کن شرکت مامانی کارش رونق پیدا کنه که بتونیم یک خونه بزرگ بخریم و شمااونجا بدنیا بیای. انشاالله.

عزیزم بابایی یک اسم جدید برات انتخاب کرده . دوست دارم زود بیای که همه  ما رو خوشحال کنی.

دوست دارممممم. عاشقتمممممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان طاها
5 مرداد 91 18:48
ان شا الله به زودی زود نی نی نازتو بغل کنی.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آزی و نی نی می باشد