آرشا آرشا ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

آزی و نی نی

آرشیدا خانم از هفت ماهگی تا یکسالگی

1395/3/12 11:41
نویسنده : مامان نی نی
331 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانوم کوچولو. عسل خانمممم. مهربون.

خداوند تو فرشته کوچولو رو برای مرهم دردهایم به من داد. تو را به من بخشید که حداقل وقتی به سفر معنویم رفتم تو مانند یک کوه پشت برادرت باشی و ازش مواظبت کنی.

دخترکم نه ماه بیست روزگیت بود که اولین دندونت را در اومد.

راستی گلم تو اولین عید رو در کنار مابودی ولی با توجه به مشکلاتی که بوجود اومد ما سفره هفت سین نزاشتیم.

نهم فروردین خونه خاله سمیه برات جشن دندونی گرفتیم . خیلی خوش گذشت کلی کادو گرفتی.

خوشبختانه الان دالی بازی میکنی و خیلیم خوشت میاد از این بازی.

دخترکم هر روز که بزرگتر میشی من خدا رو شکر میکنم که تو سالمی. آرزو دارم که ارشا ی چیزی میخواد با دستش نشون بده ولی تو هر چی میخوای نشون میدی. خدا رو شکر.

دخی طلا من الان درست ی هفته که راه افتادی و آرشا نگاهت میکنه و براش جالبه.

دوست خیلی خوبی برای برادرت هستی . همش میخوای باهاش بازی کنی. براتون سرسره خردیم . تا بلد نیستی از پله بالا بری از سطح شیبدار بالا میری.

دخترم چون پدربزرگم فوت کرده میخوام بعد از چهلمش برای تو و آرشا جونی تولد بگیرم.

امسال متاسفانه در ماه اردیبهشت دو عزیز رو از دست دادیم یکی خاله سودابه دختر عمو معصومه و دیگری پدر بزرگ عزیزم که هردو در مهربانی بی همتا بودن. خدا رحمتشون کنه.

خدا رو شکر که دختر ک مهربون و ملوسم یکساله شد. الهی صد و بیست سال عمری با عزت و سربلندی و سلامتی و پر از اتفاقای خوب داشته باشی.

دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم بانوی درخشان آریایی.

مادرت :آزاده 95/3/12

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آزی و نی نی می باشد