آرشا آرشا ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

آزی و نی نی

سلام عزیزم

1391/3/13 18:23
نویسنده : مامان نی نی
306 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم. خوبی؟ پیش خدا جون معلوم که خیلی خوش میگذره دوست نداری بیای پیش مامانی. بابایی با عمو آرش رفته دریا من اومدم یکمی بابایی نیست باهات درد دل کنم عزیزم. خیلی کارای شکت به م گره خورده امیدوارم که تو برای مامانی دعا کنی تا همه چیز خوب شده. دوست دارم زندگی من. منو بابایی منتظرتیممممممممممممممممممممم . بوووووووووووووووووووووووووووووووس

زندگی من چیزایی ک برایت خریدم  رو عکساش رو میذارم تا ببینی مامانی خیلی دلش میخواد که شما تشریف بیارید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سپیده
5 مرداد 91 18:46
سلام. خانمی اگه دوست دارید عکس سیسمونی کوچولوتون رو بنام خودتون تو وبلاگ کودک من بزاریم تا مامانهای دیگه از ایده هاتون استفاده کنن. منتظر جوابتون هستیم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آزی و نی نی می باشد