آرشا آرشا ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

آزی و نی نی

آرشا 6 ماهه من

1392/9/12 12:06
نویسنده : مامان نی نی
325 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقممممممممممممممممم.قلبمی .

تمام روزها و ساعتهایی رو که با تو میگذرونم هر لحظه بیشتر عاشق میشم . عاشق مردی هستم که در وجودم با خونم پرورشش دادم.

در ابتداماه ششم شما اسهال ناشی از حساسیت داشتی که بالاخره شیر بیومیل سوی بهت ساخت و خدا رو شکر شما بهتر شدین.

قلبم ماه ششم هم با زدن واکسننننننننننن تموم شد عزیزم. چقدر این واکسن اذییتتت کرد. شبش تا صبح نخوابیدی میگفتم آرشایی جونم چرا گریه میکنی میگفتی بووهههههههههههه.

بمیر برات نفسم.

عزیزم توی این ماه که مصادف بود با ماه محرم چند روزی تعطیل بود.

روز تاسوعا رفتیم خونه مامان گلی عمو آرش و دو تا از پسر عموهای پدرت اومده بودن رشت و شما کلی پسر خوبی بودی.

روز عاشورا هم مامان میتی نذری داشت و ما اونجا بودیم.

عزیزم بزرگترین تحولت در این ماه :  خرید روروئک بود که تو چقدر باهاش عشق میکنی همه جا خونه رو میگردی و میخوای از همه جا سر در بیاری. وقتی میرم آشپزخونه همش پیش منی تا در یخچال یا کابینتها رو باز میکنم سریع خودتو میرسونی و حسابی کنجکاو شدی. برات دو تا روروئک خریدیم.

یکی برای خونه ویکی مهمونی .

دو بار اولی که روی صندلی ماشین نشستی عین پسرهای خوب ساکت نشستی و به من که داشتم رانندگی میکردم نگاه می کردی ولی الان یک چند باری که گریه میکنی ولی مینشونمت که عادت کنی عزیزم. مجبورم وگرنه نباید جایی بریم و همش باید خونه باشیم.

عزیزم اینقدر توی خواب غلط میزنی که من تا صبح باهات اسیرم. همش دارم جابه جات میکنم و روت پتو میندازم.

آرشا جونی غذا کمکی رو از 5ماه و ده روزی با لعاب برنج و بعد از یک هفته  با فرنی و سوپ شروع کردم. عزیزم از اول آذر بهت موز میدم که عشق میکنی و لذت میبری از خوردنش .

لثه هات میخاره و همه چیز رو میکنی توی دهنت از دست من و پدرتم نمیگذری و میخوای بخوری . پدرت اسمت رو گذاشته زامبی . من ناراحت میشم میگم نگو به بچه ام ولی اون که به حرف من گوش نمیده.

عزیزم میدونم که خیلی دوست داری دمپایی روفرشی منو بابات رو بخوری چون تا میبینی حمله ور میشی عاشقتم.

الان با خاله سمی خونه ای و من شرکت از فرصت استفاده کردم دارم برات مینویسم عزیز تر از جانم

اینم خاطرات ماه ششم . عزیزم ماهگرد ششمتم گرفتم.

این ماشین پر از قلب تقدیم به تو که قلب منیییییییییی

در ضمن عزیزم آقای دکتر ظریف وزیر محترم امور خارجه بالاخره با گروه 5+1 که شش قدرت جانی هستن توافق کردن وکمی تحریمها سبک شده ولی چیزی ارزون نشده.

دکتر ظریف از مردان بزرگ زمان ماست.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آزی و نی نی می باشد