آرشا آرشا ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

آزی و نی نی

آرشا 5 ماهه من

1392/8/18 13:05
نویسنده : مامان نی نی
432 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسرک عزیزتر از جانم

آرشای عزیزم ماهه 5ام هم به لطف خدا تموم شد.

آخرای ماه 5ام خوب وبد بود

خوبیش به مسافرتی بود که با هم رفتیم تهران خونه خاله و خیلی خوش گذشت با همه گریه های توی راه که همش گریه میکردیییییییییییییییییی

رفتیم تهران برات لباس و صندلی ماشین خریدیم.

عزیزم از 1آبان تا امروز که 18 آبان هستش دردانه من اسهال داره و من نگران و خسته هستم.

این آلرژی لعنتی خیلی داره پسرکمو اذیت میکنه.

منو پدرت داریم با توصیه دکترها شیرهای مختلف رو روت امتحان میکنیم. بماند که با چه بدبختی شیر خشکت رو گیر میاریم.

عزیزم این روزها ایران در اوج تحریمه. خدا به داد کم درآمدها برسه. که خیلی براشون سخته.

شکر خدا ما از نظر مالی مشکلی نداریم.

آرشا جونم ببلاک اچ ای میخوردی که حالت بد شد. برات شیر نئوکیت گرفتیم .

شیر نئوکیت رو فقط یک داروخانه در رشت توزیع میکنن اونم با تجویز پزشک معتبر و دادن فتوکپی شناسنامه گل پسرم به من دادن.

شیر خشک آپتامیل پپتی  3 عدد و شیرخشک بیومیل سوی رو از اهواز تهیه کردیم داریم بهت میدیم .

وای روزهای سختی رو داریم میگذرونیم.

با لبخندت نفس میگیرم.

غلت زدن یاد گرفتی.

عاشقتمممممممممممممممممممممممممممم همه کس من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آزی و نی نی می باشد