آرشا آرشا ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

آزی و نی نی

پایان هفته 33

1392/1/26 12:18
نویسنده : مامان نی نی
116 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممممممممم به آرشا عزیزممممممممممممممم .

قلب من همه زندگی من.

آرشا جونم خیلی هفته 33 طولانی و سخت گذشت.

حال مامان میتی اصلا" خوب نیست و من خیلی نگرانم.

باباعلی همراه با مامان گلی و پدربزرگ رفتن خواستگاری برای عمو آرش که من و تو دو روز رفتیم خونه مامان میتی موندیم عزیزم.

دوستتت دارم. منتظرتیم که این 5هفته هم بگذره و زود  بیای توی بغل مامی و بابا علی جون .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

یه نی نی توو خواب و رویا
26 فروردین 92 12:47
سلام عزیزم از ته دل دعا میکنم ایشالله نینیتون سالم به دنیا بیاد مامان آزی برای منم دعا کن الان دعاهای شما مستجاب میشه اگه دوست داشتید تبادل لینک داشته باشیم بهم خبر بدید


سلام عزیز نازنین. حتما برات دعا میکنم. محتاج به دعا هستم. انشاالله به حق فاطمه دامنت زود سبز بشه گلم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آزی و نی نی می باشد