آرشا آرشا ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

آزی و نی نی

پایان هفته 38 ام

1392/2/29 21:21
نویسنده : مامان نی نی
183 بازدید
اشتراک گذاری

با یادخدا

خدا جونممممممممممم ممنونم و سپاسگزارم که کمک کردی هفته 38 ام هم به سلامتی تموم شد و ممنونم که فقط یک هفته مونده تا پسرم بسلامتی بیاد توی بغلم.

سلام پسرگلم.

آرشا جونم هفته بعد درست عین این جوجه در میای و به من و بابا علی سلام میدییییییییییییی.

عشق من دیگه یک هفته مونده بیای توی بغلم.

چقدر هفته 38 ام مامانی رو تحمل کردی.من خیلی کارام زیاد بود مطمئنم که خسته شدی عزیزم.

ولی چون پسر قوی هستی به مامانی محکم چسبیدی که سر وقتش بیای توی بغلم.

 

 

 

 

عزیزم هفته قبل رفتیم عروسی و شما کلی با صدای موزیک تکون میخوردی.

قربون تکونات برم عزیزم.

این روزها خیلی خسته میشم.

الان که دارم اینو مینویسم خیلی خسته هستم. فقط گفتم بیام اینجا بنویسم که چقدر منتظرتم که بیاییییییییییییییی. عاشقتممممممممممممم نفسم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آزی و نی نی می باشد