آرشا آرشا ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

آزی و نی نی

روز مادر

1392/2/11 12:11
نویسنده : مامان نی نی
280 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آرشا عزیزم .

خوبی عشقم؟ امروز 35 هفته و 4 روزه توی دل مامی هستی. الانم داری تکون میخوری. من قربون تو پسر گلم برم.

امروز روز مادر و روز زن .

عزیزم بابایی گوشی خیلی خوشمل برام خریده . از طرف خودش و شما پسر گلم.بوسسس

به مامان گلی و مامان میتی و مادربزرگم زنگ زدم روز مادر رو بهشون تبریک گفتم.

خاله ها به من زنگ زدن روز مادر رو ویژه به من تبریک گفتن.

سال دیگه روز مادر سه تایی هستیم و من یک کیک خوشمزه برای آرشا جونم و بابا علی جونش میپزم.

 

انشاالله که به حق خانم فاطمه زهرا تو بسلامتی بیای توی  بغلم و زندگی شاد و با آرامشی کنار هم داشته باشیم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آزی و نی نی می باشد