آرشا آرشا ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

آزی و نی نی

پایان هفته 35 ام

1392/2/8 10:38
نویسنده : مامان نی نی
140 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل پسرمم .

قدرتمند ،  عاقل ،مهربان و صبور من.

پسر گلم خدا رو شکر که هفته 35 هم به خوبی و خوشی و سلامتی تمام شد.

شب جمعه رفتیم خونه عمه افسانه.

اسم پسرشون رو میخوان بزارن هومر.سپهر کوچولو هم یک اسباب بازی داشت که من با هاش بازی میکردم کلی منو تشویق میکرد میگفت آفرین زن دائی.خودشم داشت با دوچرخه اش بازی میکرد.

پسرکم دیگه برای من وبابایی روزها سخت تر می گذره و چقدر انتظار سخته.

پسر خوبم روز مادر و روز زن نزدیکه. بابایی میخواد برای من گوشی موبایل بخره .

این هدیه از طرف تو و بابایی. ممنونم از عشقهای جاویدان و قلبی زندگیم (آرشا و پدرش)

خداوندم را شاکرم که  همسر خوب و پسر گلی را به من هدیه داده.

امیدوارم بتوانم بنده خوب و شکر گزاری  باشم.

پسرکم باید برای مامان گلی و مامان میتی هدیه بگیرم.

عزیزم مثل همیشه پسر خوبی باش محکم به مامی بچسب تا سر وقتش بیای توی بغل مامی و بابا علی جونی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آزی و نی نی می باشد