آرشا آرشا ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

آزی و نی نی

پایان هفته 29 ام

1391/12/29 14:51
نویسنده : مامان نی نی
125 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر گلمممممممممممممم . زندگییییییییی من .

آرشا قدرتمندم که توی این هفته حسابی با مامی همراه بوده و اصلا مامی رو اذیت نکرده.

قربون پسر گلم برم.

خدا رو شکر هفته 29ام هم تموم شد.

نفسمم هفته29ام ما همش بیرون بودیم. چون مامی یک پروژه ای رو تموم کرده بود و آخر سال بود باید به شرکت مربوطه مراجعه می کردم تا پولمون رو میگرفتم. از 7:30 صبح بیرون بودیم تا 4 بعد از ظهر یک پا شرکت یک پا پیش بدهکارها.

آرشا من، مامی امتحان نظام رو داد . فکر میکنم انشالله که قبول میشم. برای مامی دعا کن.

عزیزم نزدیک عید نوروز و سال جدیده. بابایی مهربون که من فداش بشم همه خونه رو تمیز کرده و ما منتظر هستیم که عید بیاد.

اصلا فرصت نکردم خرید کنم . انشالله سال دیگه سه تایی میریم خرید میکنیم.

عزیزم رفتیم دکتر که خدا رو شکر دکتر گفت همه چیز خوبه . البته باید باز هم استراحت کنم.

دوستتتتتتتتتتتتت دارم و منتظرتمممممممممممممممم عزیزممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آزی و نی نی می باشد