آرشا آرشا ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

آزی و نی نی

پایان هفته 26 ام

1391/12/7 9:52
نویسنده : مامان نی نی
135 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به قند عسلمممممممممممممممم

شاه پسرمممممممممممممممممممممم

آرشااااااا مهربونمممممممممممممممم

عزیزم هفته26 ام هم تموم شد با همه سختیهاششششششششششششش.

همش استرسو ترسسسسسسسسسسسسس.

مامانی هفته قبل تولد بابایی بود .

هنوزبراش کادو نخریدم .چون به لطف شما باید استراحت کنم.

ولی تصمیم گرفتم دو تا کادو براش بخرم از طرف تو و خودممممممممممممممممقلب

بابایی شنبه رفت ماموریت 48 ساعته به زنجان و یکشنبه برگشت عزیزم.

خاله درناز و دایی محمد اومدن خونه ما که من تنها نباشم.

بابایی یک شب نبود منم تا صبح خواب میدیم که تو کنارم خوابی و از تخت افتادی پائین.

تا صبح بیدار میشدم کنار تخت رو کنترل می کردم بعد تازه خواب از سرم میپرید یادم میومد که توی دلم هستی عزیزم.

این هفته خاله لیلی میاد رشت چون عروسی دخترعمو مون عزیزم.

هنوز خرید نکردمممممممممممممممممممممممممممممم

دوست دارممممممممممممممممممممممممممم

عاشق تکوناتممممممممممممممممممممممم

خدا رو شکرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر میکنم که داره تو رو به من میدههههههههههههههههه.

بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آزی و نی نی می باشد