آرشا آرشا ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

آزی و نی نی

خدارو شکر - سونو 3ام

1391/10/24 22:40
نویسنده : مامان نی نی
232 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم . خوبی؟ امروز روز مهمیهههههههههه برای من .چون میریم سونو و میبینمت وجنسیت شما رو فهمیدم .

عزیزم صبح ساعت 8 بیدار شدم. بعد خودن صبحونه اماده شدیم و رفتیم شرکت. تا ساعت 2  شرکت بودیم.

نهارفتیم خونه مامان میتی. ساعت 3و نیم اومدیم خونه .  طرفای ساعت 4:20 بود که بابا زنگ زد که آماده شم باهم بریم سون

چون ساعت 5 وقت سونو داشتیم. درست ساعت 5 سونوگرافی بودیم . ولیش عزیزم تا نوبت ما شد ساعت 7 غروب بود. من و بابائی دو تائی رفتیم توی اتاق و بابائی هم شما رو دید و هم صدای قلب مهربونت رو شنید. خیلی لحظه های زیبائی بود عزیز دلم.

خدا رو شکر همه چیز خوب بود و شما کلی  شیطونی می کردید. بالاخره دکتر بعد از کلی اینور اونور کردن و با توجه کافی گفت شما پسملیییییییی هستین. عزیزم خیلی من و بابائی خوشحال شدیم. هیچ وقت فکر نمی کردم پدرت دلش اینقدر پسر بخواد واقعا " که  تا الان اینقدر خوشحال ندیده بودمش عزیزم.

دیگه باید در فکر خرید برای شما باشم. کلی باید اتاقت رو تغییر بدم زندگی مامانیییییییییییی.بالاخره وقت خرید هم شد.

دوست دارم هوارتا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آزی و نی نی می باشد