آرشا آرشا ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

آزی و نی نی

عزیزممممممممممممممم

1391/9/27 11:55
نویسنده : مامان نی نی
183 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگی من . خوبی بلا می سررررررررررررررررررررررر. مامان برای اون خوشکل و مهربون زیباش بمیره.. عزیزم 18 آذر سالگرد آشنایی منو بابایییی بود رفتیم بیرون و کلی خوش گذشتتتتتتتتتتتت . سال دیگه 3 تایییییییییی و تو توی بغل من هستی میریم خوشگذرونیییییییییییی. شام پیتزا خوردیم و معلوم بود تو هم خیلی خوشت اومده

داره برف میاد عزیز دلمممممممممم. صبح بابایی برام ماشینو گذاشته بیرون که برم شرکت. آماده شدم که برم دیدم روش کلی برف نشسته. صبح که بیدار شدم اصلا بیرون رو نگاه نکرده بودم.

سال دیگه با هم آدم برفی درست میکنیمممممممممم

عزیزم 5 شنبه(23-9-91 )هفته گذشته رفتیم خونه مامان گلی . برای ما آش رشته خوشمزه پخته بود

عزیزم عمه و زن عموتم بادارن. زن عموت که عاشق پسرهههههههههههه. عمه تم دختر میخوادددددددددد.

ولی من هر چی خدای مهربون  عنایت کنهههههههههه رو میخوام

عزیزم جمعه رفتیم خونه خاله من ( خاله سهیلا) خیلی خوش گذشت.

چند روزیه که داری کلی برای خودت بزرگ میی و منم سنگینتر میشم عزیزم. دیشب دایییییییییی جونت به من زنگ زد گفت آبجی دلم برات تنگ شدهههههههههههههههه من دایییییییییییییتتتتتتتتتتت رو به اندازه تو و پدرت دوست دارم و همیشه ازت میخوام که دوستش داشته باشی و به حرفاش گوش کنییییییییی . میدونی میخواد حالت رو بپرسه میگه خوشکل جان من چطوره ؟ فدای این دایییییییی و خواهر زاده بشم.

راستییییییییییی پیشاپیش یلدات مبارک اینم یک هندونه شب یلدایییییییییییی برای تو بهترینمممممممممممم

اینم هندونه تو وباباییییییییییییی

اینم هندونه تو و داییییییی محمد

این م هندونه تو و درثمین ،پارسین و عمران یک بوس گنده برای شما گلهای خوشکللللللللللللللل.

عزیزمممممممممم  تو دل مامانی خوب استراحت کن که سری بزرگ شی بیای توی بغلمممممممممم

.بوسسسسسسسسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آزی و نی نی می باشد