آرشا آرشا ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

آزی و نی نی

هوراااااااااااااااااااااااا پسرم یک ساله شدهههههههههههه خداجون ممنونم

1393/3/12 11:51
نویسنده : مامان نی نی
329 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به تاج سرم قند و عسلم. نفس بالنده من .

آرشا جونی تولدت مبارک با عشق

پسرکم 5 خرداد خدا ی مهربون بهترین و عزیزترین چیزی که میتونست به یک زن هدیه کنه به من هدیه کرد و من با آمدن تو مادر شدم.

از خدا ممنونم که با آمدن تو دلواپسیهایم را بیشتر کرد.

پسرکم خدا وند جهان را به عشق کسی آفرید و من امروز به عشق تو تنها پسرم روزگار را سپری میکنم.

پسرکم یادت باشد هیچ روزی کسی پیدا نخواهد شد بیشتر از من و پدرت دوستت داشته باشد و خیر خواه تو باشد.

قلب تپنده من مطمئن هستم هر روز که بزرگتر میشوی سخت گیریهای من برای تو شبیه کابوس میشو د.ولی من میدانم وقتی پسر بالغی شدی از اینکه برات گاهی عرصه را تنگ کردم حتما خوشحال میشوی چون میدانی من میخواستم بهترینها مال تو باشد.

تو پسرک زیبا روی من هستی و میدانم و مطمئنم همیشه به تو افتخار خواهم کرد.

آرشا عزیزم تو قلب منی که در بیرون از سینه ام میتپی و از قلب درون سینه من با ارزشتری.

مادرت : آزاده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آزی و نی نی می باشد