آرشا آرشا ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

آزی و نی نی

ماهگرد یازدهم

1393/2/15 10:38
نویسنده : مامان نی نی
317 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکممممممممم سلام.زیبا روی مهربانم.

قلب تپنده من آرشا عزیزم ماه یازدم از 5 فروردین 93 شروع شد و شما ایام عید را در دو ماه از زندگیت تجربه کردی . در این ماه خاطرات خوبی داشتیم .

عزیزم بهار زمستونی زیبایی داشتی چون برف زیبای شهر ما رشت را سفید کرد. انشاللههههه بخت و اقالت سفید باشه پسرکم.

یازدهم فروردین جشن دندونی برات برگزار کردم با تم دندون و غیرهههههههههه

متاسفانه خانواده پدرت شرکت نکردن نمیدونم چراااااااااااااااااا؟

خیلی خوش گذشت.

اولین سیزده بدر رفتیم هشتپررررررررررر . وای که چقدر برگشتنی شما گریه کردی.

پسرکم توی این ماه دیگه مبل رو میگیری برای خودت راه میری. عاشق tv هستی. 5 تا دندون در آوردیییییییییییییییی.

زیباترینننننننننن هدیه روز مادر رو 28 ام فروردین به من دادی و کلمه مامان مامان رو به زبان آوردی .ممنونم خدا جون.

ما 28 ام رفتیم خونه مادربزرگت و هدیه تولد مادر رو بهش دادیم.

بابا برای روز زن به من پول داد و منم برای خودم یک ساعت خریدم.

الان بابا ،مامان، به به،دادا میگییییییییییییییییییی.

از تبلیغ مای بی بی خوشت میاد.

ماهگرد یازدهمت رو گرفتیم. خاله ها بودن. خاله درناز هر چی میگفت سعی میکردی تکرار کنی. فدای اون صدای زیبات بشمممممممممممممممم.

آرشااااااااااااااااااااا دوستتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم قلب مننننننننننننننننننننننن.
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ارمیتا
5 خرداد 93 8:25
سلام عزيزم تولدت مبارک خاله جون ايشالا صدوبيست سال کنار مامان بابا شاد زندگى کنى
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آزی و نی نی می باشد