آرشا آرشا ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

آزی و نی نی

پسرم نه ما هه شدی(مرواریدت مبارک)

1392/12/18 9:27
نویسنده : مامان نی نی
396 بازدید
اشتراک گذاری

آرشا من سلامممم. نفس من عاشقتممممممممممممم.

آرشا جونم ماه نهم ماهی با اتفاقات جالب بود . عزیزم درست روز 15 بهمن بود که تیزی روی دندونت رو احساس کردم. ولی به کسی چیزی نگفتم . تا قشنگ در اومد. روز24 بهمن آش دندونی شاه پسر مو تاج سرمو درستیدم. عکساش رو سیو کردم عزیزم.

انشااااللههه ایام عید دندونی میگیریم.

عزیزم روز 17 بهمن تولد مامی بود که بابا برام یک عطر 100 میل خرید.شام هم مهمون من رفتیم بیرون پیتزا خوردیم.

دردانه جان 18بهمن رفتیم تولد نوه دایی بابا، رادمهر کوچولووووو.

آرشا جونم نزدیک عیده و مامی کلی کار داره.

عزیزم 4 اسفند تولد بابا جون بود که اینبارم تقلب کردم ماهگردت رو با تولد بابا گرفتم. برای بابا یک هندزفری خریدم.

این ماه یک شبم رفتیم خونه مامان گلی.

هر وقت داری تی وی نگاه میکنی این شکلی هستی

عاشقانه میپرستمت و به درگاه الهی سجده شکر یه جا میارم. بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آزی و نی نی می باشد