آرشا آرشا ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

آزی و نی نی

خاطرات پسرکم در ماه سوم و چهارم

1392/7/16 12:06
نویسنده : مامان نی نی
394 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عزیز ترین، شیرین ترینننننننننننن موجود روی زمین پسرم آرشا که قلبم به عشقش میتپد

مامی بدی نیستم عزیزم به خدا تمام وقتم دارم شما رو ترو خشک میکنم وگرنه زود به زود وبلاگت رو آپ میکردم.

 

عزیز دلم ماهگرد سه ماهگیت رو گرفتیم. پسرک خوشکلم اولی بیماری رودرست روز 8 شهریور تجربه کردی و کمی سرما خوردی که خدا رو شکر حالت زود خوب شد.

عزیزم اول 31 شهریور رفتیم تولد آرشین جون دختر دختر عمو مامی . پسرکم حسابی گریه کرد و من اصلا از تولد چیزی نفهمیدم.

آرشا گلممممممممممممممم بوف شد بالاخره روز 12 شهریور در کلینیک پاستور دکتر گلباغی شما رو ختنه کردن. خدا رو شکر پسرم فقط برای بار اول داشتی جیش میکردی کلی گریه کرد و در کل همه چیز اوکی بود.

عزیزم برای اولین بار روز 20 شهریور رفتیم خونه مامان گلی که آرشا من حسابی گریه کرد. بمیرم برت . زودی اومدیم خونه.

آرشایی توی ماه سوم نمایشگاه خانه مدرن رفتیم که اولش آقا بودی ولی کم کممممم

عزیزنترین برای اولین بار رفتیم خونه مادر بزرگ مامیییییییییییییییییی و خاله های من

 

 

ماهگرد چهارمت رو به خوشی گرفتیم عزیزم. کیکشم خودممممممممم پختمممممممممممممممممممممم

هر روز داری جلوی چشم من بزرگ میشی و من هر روز عاشقتر از روز قبل.

وقتی میخندی من جان تازه میگیرم.

آرشا اولین بار درست 43روزهت بود که به من لبخند زدی. لحظه هایی که در زندگی من جاودانه خواهند بود.

آرشا جونم من و تو و بابایی 11مهر با هم رفتیم نمایشگاه صنعت برق. کلی از همکارانمون که در نمایشگاه شرکت کرده بودند شما رو دیدند و متوجه شدن که چرا من امسال شرکت نکردممممممممممممم .

انشااااااااااااااااا هههههههه سال دیگه شرکت میکنم و شما میشه مدیر غرفهههههههههههههه.

عکسات رو در ادامه مطالب میگذارممممممممممممم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آزی و نی نی می باشد