آرشا آرشا ، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

آزی و نی نی

تولد پسر عمه ات سپهر

1392/5/26 12:01
نویسنده : مامان نی نی
277 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آرشا بابا و مامان.

روز 24-5-92 تولد سپهر بود.

تو همش توی بغل بابایی مهربون بودی. همه ازت تعریف میکردن که چقدر خوشکلیییییییییییی.

چشمهای تیلهایت رو قربونننننننننننن . ناز و ادات رو قربوننننننننننن. گل پسر آزی هستییییییییییییی.

قلب مامی رو قربون. آرشا جیگرو قربونننننننننننننننننننننن

عزیزم از در خونه عمه اومدیم بیرون چنان جیغ کشیدی که نگو نفست رفت پائین من چنان با جیغ صدات کردمممممم که نفست اومد بالاااااااااااااا.

عزیزم ده سال عمرم کم شددددددددددددددددد.

رفتیم خونه کلی قربون صدقت رفتم برات اسپند دود کردم. صدقه گذاشتم.کلی گریه کردم. نمیتونم ناراحتیت رو ببینمممممممممم. خدا منو بکشه من ناراحتی تو رو نبینممممممممممم.

 

 

 

 

عاشقانهههههههههههه میپرستمتتتتتتتتتتتتتت آرشای عزیزتر ازجانم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آزی و نی نی می باشد